Büyük yarışma
  • Sipariş - Sipariş durumu
  • E-bülten aboneliği
  • Müşteri hesabı, sipariş
  • Ürünler - Teknik sorular, talimatlar
  • Posta ücreti
  • Stoktaki ürünler
  • Satış makbuzu
  • Teslimat - Teslimat talebi, teslimat süresi
  • Ödeme seçenekleri
  • Sözleşmeden cayma
  • Gümrük ücreti
    • Sipariş durumu nedir? Ne zaman teslim edilir?
    • Sipariş durumu BURADA tıklayarak hızlı bir şekilde bulabilirsiniz.

    • Sipariş nasıl iptal edilir veya değiştirilir?
    • Siparişinizi iptal etmek veya değiştirmek isterseniz, lütfen sipariş numaranızla birlikte bir tiket oluşturun; siparişinizi biz iptal edeceğiz veya düzenleyeceğiz. Ödenmiş siparişler iptal edilemez.

    • Sipariş durumu hakkında hiç bir e-postayı almadım.
    • Sipariş işleme sürecinde bizden herhangi bir e-posta almazsanız, önce bir posta kutunuzun dolu olup olmadığını kontrol edin. Bu tamamsa, lütfen toplu veya spam postalarınızı kontrol edin. Ardından, e-posta adresinizi müşteri hesabınıza doğru girdiğinizden emin olun. Herşey doğruysa veya müşteri hesabınıza giriş yapamıyorsanız, lütfen Müşteri Hizmetleri aracılığıyla bizimle iletişime geçin.

    • Siparişim ne zaman teslim edilecek?
    • Mallar genellikle 10-40 gün içinde yabancı tedarikçiler tarafından teslim edilir. Her ürünün gönderildiği gün size bilgi e-postaları göndereceğiz. Siparişinizdeki ürünler birden fazla depodan gönderilebilir. Bu nedenle, çoklu gönderilerde ardışık olarak teslim edilebilir. Gönderi, posta kutunuza veya postaneye ulaşabilir. Yabancı bir tedarikçiden mal sipariş ettiyseniz ve gönderim 10-40 gün içinde elinize ulaşmadıysa, postanenizde durmanızı öneririz. Tüm teslimat süresi dolduğunda bizimle iletişime geçin.

    • Teslim süresi doldu ve mallar gelmiyor, ne yapmalıyım?
    • Öncelikle, 10-40 günlük normal teslimat süresinin, siparişlerin oluşturulma tarihinden itibaren değil, tedarikçi tarafından malın teslim tarihinden itibaren dolduğundan emin olun. Size her zaman e-postayla gönderim günü hakkında bilgi vereceğiz. Siparişinizdeki ürünler birden fazla depodan gönderilebildiğinden, art arda birden fazla gönderiyle teslim edilebilir. Bu nedenle, her gönderinin farklı gönderim tarihleri ​​olabilir. Gönderi, posta kutunuza veya postanıza ulaşabilir. Gönderinin orada depolanıp saklanmadığını görmek için postaneye uğrayın. Teslim süresi dolmuşsa ve gönderi gelmediyse, lütfen buradaki talimatlara göre teslim şikayetini girin: https://shipgratis.web.tr/reklamacni-rad/. İstediğinize göre size malları tekrar göndereceğiz veya parayı iade edeceğiz.

    • Teslimat ne kadar sürer?
    • Teslim süresi, genellikle sipariş oluşturma tarihinden itibaren değil, sevkıyat tarihinden itibaren 10-40 gündür. Teslimat süresi uzundur çünkü ürünler doğrudan yabancı tedarikçilerden temin edilmektedir. Size her zaman e-posta ile gönderim tarihi hakkında bilgi vereceğiz. Birçok yabancı tedarikçiyle çalıştığımız için, siparişinizdeki ürünler birden fazla depodan gönderilebilir. Bu nedenle, çoklu gönderilerde ardışık olarak teslim edilebilir.

    • Sorunuzu bulamadınız mı?
    • Sorunuzu buraya yazın
    • Bültenlere aboneliği nasıl azaltabilir veya bırakabilirim ve nasıl devam ettirebilirim?
    • Bültenlerimizi gönderme sıklığını haftada 1'e düşürmek veya aboneliği tamamen iptal etmek istiyorsanız, bültenlerin altındaki uygun çıkış düğmesine tıklayın. Haftada bir bülten göndermeyi tercih ederseniz, size yalnızca müşterilerimiz arasında en popüler teklifleri göndeririz. Aboneliğinizi tamamen iptal ederseniz ve yenilemek istiyorsanız, onu müşteri hesabınızda giriş yaptıktan sonra E-bülten aboneliği bölümünde yapabilirsiniz.

    • Sorunuzu bulamadınız mı?
    • Sorunuzu buraya yazın
    • Hesabıma giriş yapamıyorum. Şifremi unuttum.
    • Hesabınıza giriş yapamıyorsanız, lütfen BURADA e-posta adresinizi girin. E-postanıza benzersiz bir link alacaksınız ve tıkladığınızda yeni bir şifre gireceksiniz. Herhangi bir e-posta almazsanız, örneğin posta kutunuz dolu olabilir veya bu e-postaya kayıtlı olmamış olabilirsiniz. Bunu bir hesap oluşturmaya çalışarak doğrulayabilirsiniz. E-posta adresinizi girebilirsiniz, henüz bize kayıtlı değil.

    • Yeni bir sipariş nasıl yapılır?
    • Zaten bizimle alışveriş yaptıysanız, hesabınıza giriş yapın, ürünleri sepetinize yerleştirin ve sonraki adımları takip edin Bu ilk alışverişiniz ise, ürünü sepetinize ekleyin, Devam Et'i tıklayın ve e-postanızı girin. E-postayı tamamladığınızda yine Devat Et düğmesini tıklayın teslimat adresinizi doldurmak için. Siparişinizi takip etmek için müşteri hesabınızdan şifreyi girin. Ardından, Sipariş Özeti'ne geçmek için Devam Et düğmesini tıklayın. Siparişinizi göndermek için Sipariş Et düğmesini tıklayın. Şimdi siparişinizi gördüğünüz ödeme detaylarına göre ödeyin. Tüm sipariş detaylarınızı size e-posta ile göndereceğiz.

    • Sorunuzu bulamadınız mı?
    • Sorunuzu buraya yazın
    • İşaretsiz tohumlar aldım. Hangileri olduğunu nasıl bilebilirim?
    • Her tohum türü ayrı bir gönderimde yabancı bir tedarikçiden gelir. Her gönderinin, etiketin üzerindeki alıcının adına bulabileceğiniz bir numara vardır (örneğin, Ahmet Demir # 123456). Müşteri hesabınıza giriş yaptıktan sonra bu numaraların bir listesini bulabilirsiniz. Rakamlara göre hangi tohum olduğunu kolayca öğrenebilirsiniz.

    • Sorunuzu bulamadınız mı?
    • Sorunuzu buraya yazın
    • Kargo gerçekten ücretsiz mi?
    • Evet, tüm ürünler için kargo ÜCRETSİZDİR.

    • Sorunuzu bulamadınız mı?
    • Sorunuzu buraya yazın
    • Sorunuzu bulamadınız mı?
    • Sorunuzu buraya yazın
    • Satış fişini, garanti kartını nerede bulabilirim?
    • Garanti kartını vermeyiz, çünkü gerekli değildir. Şikayetiniz için sipariş numarası vermeniz yeterlidir. Satış fişini, ilgili sipariş satırındaki PDF Fatura linkine tıklayarak Hesabım -> Siparişlerim bölümünden indirebilirsiniz. Siparişte birden fazla tedarikçiden ürün sipariş ettiyseniz, belge sayısı indirilir. Yabancı tedarikçi satış belgeleri bu tedarikçiler tarafından düzenlenir ve muhasebe için tüm şartları yabancı muhasebe belgesi olarak yerine getirir. KDV Yasası anlamında bir vergi belgesi değildir.

    • Sorunuzu bulamadınız mı?
    • Sorunuzu buraya yazın
    • Siparişin sadece bir kısmı geldi, bununla ne yapmalıyım?
    • Siparişinizdeki ürünler birden fazla depodan gönderilebilir. Bu nedenle, çoklu gönderilerde ardışık olarak teslim edilebilir. Şimdiye kadar malların yalnızca bir bölümünü aldıysanız, lütfen siparişin kalan kısmının teslimatını bekleyin. Tüm teslimat süresi dolduğunda bizimle iletişime geçin. Tahmini teslim tarihi ve siparişin durumunu müşteri hesabınızda takip edebilirsiniz.

    • Kişisel olarak mal almak neden mümkün değil?
    • Size doğrudan mal gönderen birçok yabancı tedarikçiyle çalıştığımız için kişisel alım mümkün değildir. Bu şekilde çok düşük fiyat ve ücretsiz kargo garantisi veriyoruz.

    • Sorunuzu bulamadınız mı?
    • Sorunuzu buraya yazın
    • Nasıl öderim? Kapıda ödeme mümkün mü?
    • Online kart ve banka havalesiyle ödeme yapabilirsiniz. Ödeme talimatları, sipariş tamamlandıktan sonra e-postanıza gönderilir ve Hesabım -> Siparişlerim bölümünde de bulunabilir. Kapıda ödeme ödeme mümkün değildir çünkü mallar iş birliği yaptığımız yabancı tedarikçiler tarafından size gönderiliyor. Bu nedenle, bir sipariş birkaç depodan gönderilebilir ve yabancı gönderiler için kapıda ödeme hizmeti hiç mevcut değildir.

    • Sorunuzu bulamadınız mı?
    • Sorunuzu buraya yazın
    • Mal şikayeti, iadesi veya değiştirmesi nasıl yapılır?
    • Şikayet etmek gerçekten kolaydır, sayfada tam prosedürü bulabilirsiniz Malları nasıl şikayet ya da iade yapmak BURADA tıklayarak bulabilirsiniz.

    • Sorunuzu bulamadınız mı?
    • Sorunuzu buraya yazın
    • Gümrük vergisi ne kadar?
    • AB Ülkelerinden alınan ürünlerde yüzde 18 vergi uygulanırken, diğer ülkelerden alınan ürünlerde yüzde 20 vergi alınmaktadır. 15 Mayıs 2019 tarihinde yayınlanan 1111 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararıyla Gümrük Vergilerinde değişiklik yapılarak yurtdışında bulunan bir çok e ticaret sitesinden alınan ürünlere vergi getirilmiştir. Eski uygulama da 22 Euro'ya kadar vergi muafiyeti varken bu muafiyet kaldırılmıştır.

    • Sorunuzu bulamadınız mı?
    • Sorunuzu buraya yazın

Üzgünüz ama arama teriminiz için makale yok. Lütfen farklı arama istekleriyle tekrar deneyin.

Sorunuzu bulamadınız mı? Bize ulaşın.

  • Dosya ekle

* Zorunlu alanlar