Büyük yarışma
  • Fosforlu kadranı olan erkek saat 1
  • Fosforlu kadranı olan erkek saat 2
  • Fosforlu kadranı olan erkek saat 3
  • Fosforlu kadranı olan erkek saat 4
  • Fosforlu kadranı olan erkek saat 5
-%74

Fosforlu kadranı olan erkek saat

Happy days Fırsatın süresi veya stoklar tükenene kadar
Garanti 24 ay 30 günlük iade Kargo ücretsiz

Kullanılabilirlik: Stokta bulunur

Teslim 10-40 gün içinde

Guarantee of money refund
30 gün içinde gönderilmezse
Gönderim 90 günden fazla sürerse

Ürün kodu: 30732

Normal fiyat:
281,69 TL
İNDİRİMLİ FİYAT:
74,35 TL
SATILDI:
>200 adet
Siyah kayış, siyah kadran
Siyah kayış, beyaz kadran
Kahverengi kayış, beyaz kadran
verified_by_customers verified_by_customers
verified_by_customers verified_by_customers

Ürün açıklaması

Ayrıntıları

PU deriden yapılmış ve el kayışı çok hoş. En büyük varlıkları fosforlu kadran, karanlıkta zamanı görebilirsiniz.

Özellikler:

  • Renk: gösterildiği gibi
  • Malzeme: PU deri
  • Kadran çapı: 4,5 cm
  • Kayış uzunluğu: 22 cm
  • Kayış genişliği: 2 cm

Ek bilgi

Baterie jsou součástí balení Evet

Yorumlar

Henüz yeterince ürün yorumu almadık. Bu ürün hakkında yorum yazın

Ürün için yorum ekle

Şuna yorum yapıyorsunuz: Fosforlu kadranı olan erkek saat

Tartışma

Tartışma

Bu ürün için yorum bulunmamakta, ürünü ilk yorumlayan siz olun!

Bize sorunuz veya ürün hakkında yorum gönderin:




Satıcı

Satıcı

ARIUM IMPORTS AND EXPORTS Ltd.

İş koşulları

İş koşulları


    1. TANITICI HÜKÜMLER
  • 1.1 Terimler
  • - Malların iadesi için adres - Satıcının sanal alanında belirtilen iş koşullarına göre sözleşmeden çekilmesi durumunda malların gönderileceği yer;
  • - alıcının e-posta adresi - alıcının, www.shipgratis.web.tr sanal galerisinin kullanıcı hesabında veya siparişte belirtilen e-posta adresi;
  • - satıcının elektronik adresi - satıcının yardım masası aracılığıyla elektronik postayı işlemesi için sanal alanı;
  • - şikayetler için elektronik adres - info@shipgratis.web.tr;
  • - iş koşulları - satıcı tarafından verilen ve onaylanan bu genel iş koşulları;
  • - GDPR - Kişisel verilerin işlenmesiyle ilgili olarak bireylerin korunmasına ilişkin Avrupa Parlamentosu ve Konseyi'nin 2016/679 Yönetmeliği;
  • - yardım masası - www.shipgratis.web.tr sanal galerisi tarafından sağlanan satıcı ve alıcı arasındaki elektronik iletişim yeri;
  • - satın alma sözleşmesi - Satıcı ile alıcı arasında bu şartlar ve koşullar temelinde yapılan satın alma sözleşmesi veya aralarında kararlaştırılacak diğer belgeler;
  • - alıcı - satıcı ile bir satın alma sözleşmesi yapan gerçek kişi;
  • - kusurlu ifadan doğan hakların kullanılması ve malların iadesi için bir yer - burası, satıcı için bir şikayet ve iade asistanı hizmetini gerçekleştiren BohemiaPost.com nakliye hizmeti tarafından belirlenen adrestir. Adres Logistický Hub, ZIRAFO, s.r.o., Řepná 23, Plzeň, 321 00;
  • - Medeni Kanun - 89/2012 Sayılı Kanun. olarak değiştirilmiştir;
  • - sipariş - zorunlu olarak işaretlenmiş tüm bilgileri ve seçenekleri içeren tamamlanmış bir sipariş formu;
  • - satıcı - ARIUM store, Ki. Nu.: 1812123, Unit 3A-5,12/F,Kaiser Centre,Centre Street 18, 999077, Hong Kong, CN;
  • - satıcı tarafından belirlenen hesap - satıcının sanal alanında ödeme için belirlenmiş bir hesap olarak listelenen bir banka hesabı;
  • - satıcının sanal alanı - satıcının www.shipgratis.web.tr sanal galerisinde bulunan Marketplace koşullarına dayalı alan.
  • 1.2 Şartlar ve Koşullar, satıcıdan mal satın almak isteyen kişinin tüzel kişi olduğu veya işleri sırasında veya bağımsız meslekleri sırasında mal siparişi verirken hareket eden bir kişi olduğu durumlar için geçerli değildir;
  • 1.3 Satın alma sözleşmesinde iş koşullarından farklı hükümler kararlaştırılabilir. Satın alma sözleşmesindeki farklı hükümler, hüküm ve koşulların hükümlerine göre önceliklidir;
  • 1.4 Şart ve koşulların hükümleri, satın alma sözleşmesinin ayrılmaz bir parçasıdır. Şartlar ve koşullar Türkçe olarak hazırlanmıştır. Satın alma sözleşmesi Türkçe olarak yapılır;
  • 1.5 Şart ve koşulların ifadesi satıcı tarafından değiştirilebilir veya tamamlanabilir. Bu hüküm, şart ve koşulların önceki versiyonunun geçerlilik süresi boyunca ortaya çıkan hak ve yükümlülükleri etkilemez.

    2. SATIN ALMA SÖZLEŞMESİ
  • 2.1 Satıcının sanal alanına yerleştirilen malların her türlü sunumu bilgilendirici niteliktedir ve satıcının bu mallarla ilgili bir satın alma sözleşmesi yapmak zorunda değildir. Medeni Kanunun § 1732 para 2 hükümleri geçerli olmayacaktır.
  • 2.2 Satıcının sanal alanı, her bir ürünün fiyatları dahil olmak üzere mallar hakkında bilgi içerir. Malların fiyatları, satıcının sanal alanında gösterildikleri sürece geçerliliğini korur. Bu hüküm, satıcının münferiden kararlaştırılan koşullar altında bir satın alma sözleşmesi yapma olasılığını sınırlamaz.
  • 2.3 Alıcı, mal siparişi vermek için satıcının sanal alanındaki sipariş formunu doldurur. Sipariş formu özellikle aşağıdakiler hakkında bilgiler içerir:
  • - sipariş edilen mallar (sipariş edilen mallar, alıcı tarafından satıcının sanal alanının bir parçası olan elektronik alışveriş sepetine "yerleştirilir");
  • - Malların alış fiyatının ödeme yöntemi;
  • - sipariş edilen mallar için gerekli teslimat yöntemi.
  • 2.4 Satıcı, geçerli yasal düzenlemelerden ve sonuçlandırılan sözleşme ilişkisinden doğan yükümlülükleri yerine getirmek için gerekli ek bilgileri sipariş formunda Satıcı'dan talep etme ve sağlama hakkını saklı tutar.
  • 2.5 Siparişi satıcıya göndermeden önce, alıcının siparişte girdiği verileri kontrol etmesine ve değiştirmesine izin verilir. Alıcı, "Devam" butonuna tıklayarak siparişi satıcıya gönderir. Bu noktada satıcı tarafından siparişte verilen bilgiler doğru kabul edilir. Satıcı, siparişi alıcıya teslim aldıktan hemen sonra alıcının e-posta adresine teslimini e-posta ile teyit edecektir.
  • 2.6 Satıcı, siparişin niteliğine bağlı olarak (malların miktarı, satın alma fiyatının miktarı) alıcıdan siparişin ek onayını isteme hakkına sahiptir.
  • 2.7 Satıcı ile alıcı arasındaki sözleşme ilişkisi, satıcı tarafından e-posta ile gönderilen siparişin kabulünün alıcının elektronik adresine teslim edilmesinden kaynaklanmaktadır.
  • 2.8 Alıcı, satın alma sözleşmesini imzalarken uzaktan iletişim araçlarının kullanılmasını kabul eder. Alıcının, satın alma sözleşmesinin imzalanmasıyla bağlantılı olarak uzaktan iletişim araçlarının kullanımında yaptığı masraflar (internet bağlantısı masrafları, telefon görüşmelerinin masrafları) alıcının kendisi tarafından karşılanacaktır.

    3. MALLARIN FİYATI VE ÖDEME KOŞULLARI
  • 3.1 Satın alma sözleşmesine göre mal bedeli, alıcı tarafından satıcıya aşağıdaki şekillerde ödenebilir:
  • - Satıcı tarafından belirlenen bir hesaba nakitsiz transfer;
  • - çevrimiçi ödeme kartı.
  • 3.2 Satıcı, yukarıdaki ödeme yöntemlerinden yalnızca bazılarını sunma hakkını saklı tutar. Bir ödeme yönteminin ücretlendirilmesi durumunda, alıcı seçerken fiyatı hakkında bilgilendirilecektir.
  • 3.3 Satıcı, alıcıdan depozito veya benzeri bir ödeme talep etmez. Bu, malların alış bedelini peşin ödeme yükümlülüğüne ilişkin hüküm ve koşulların hükümlerini etkilemez.
  • 3.3 Satıcı, alıcıdan depozito veya benzeri bir ödeme talep etmez. Bu, malların alış bedelini peşin ödeme yükümlülüğüne ilişkin hüküm ve koşulların hükümlerini etkilemez.
  • 3.4 Ödeme süreci, vedia koşullarına göre gözaltı yoluyla gerçekleşir. Alıcının vediayı kabul etmemesi halinde, satın alma sözleşmesi akdedilmeyecektir.
  • 3.5 Teslimatta ödeme yapılması durumunda, satın alma fiyatı malların teslim alınmasından sonra ödenir. Nakit olmayan ödeme durumunda, satın alma bedeli, satın alma sözleşmesinin imzalanmasından itibaren 25 gün içinde ödenir.
  • 3.6 Nakit olmayan ödeme durumunda, alıcı, sipariş formunda yer alan tüm zorunlu ödeme verileri (referans numarası, vb.) İle birlikte malların satın alma fiyatını ödemekle yükümlüdür. Alıcının satın alma bedelini ödeme yükümlülüğü, ilgili tutar satıcının hesabına yatırıldığı anda yerine getirilir.
  • 3.7 Madde 3.5'e göre tüm zorunlu verileri içermeyen bir ödeme, Satıcı aksi yönde karar vermedikçe, satın alma fiyatının ödenmesi olarak kabul edilmez.
  • 3.8 Satıcı, malları alıcıya göndermeden önce satın alma bedelinin tamamını talep etme hakkına sahiptir. Medeni Kanunun § 2119 paragraf 1 hükümleri geçerli olmayacaktır.
  • 3.9 Malların teslim alınmasından sonra teslimatta ödemesi olması durumunda, mallar, teslimatta nakit ödeme yapıldıktan sonra, kesilen fatura ile birlikte alıcıya verilir.
  • 3.10 Alıcının malları kabul etmemesi durumunda mallar satıcıya iade edilecek ve alıcı teslimat ücretini peşin olarak ödemekle yükümlüdür. Alıcı, malları teslim almamakla imzalanan satın alma sözleşmesini ihlal ettiği için bu tazminat yasal olarak uygulanabilir. Alıcının malları devralmaması nedeniyle, bu şartların 4. bölümüne göre sözleşmeden cayma süresi işlemeye başlamaz.

    4. SATIN ALMA SÖZLEŞMESİNDEN ÇEKİLME
  • 4.1 Şartlar ve Koşulların 4.2 maddesinde belirtilen bir durum veya satın alma sözleşmesinden çekilmenin mümkün olmadığı başka bir durum değilse, alıcı, Medeni Kanunun § 1829 paragraf 1 hükümleri uyarınca satın alma sözleşmesinden cayma hakkına sahiptir. Malların teslim alınmasından itibaren otuz (30) gün içinde cayma mümkündür ve satın alma sözleşmesinin konusunun birkaç çeşit mal veya birkaç parçanın teslimi olması durumunda, bu süre malların son tesliminin alındığı tarihten itibaren başlar.
  • 4.2 Alıcı, Medeni Kanunun § 1837 hükümlerine göre, malların kapalı bir pakette teslimi için satın alma sözleşmesinden çekilmesinin mümkün olmadığını kabul eder. Tüketici tarafından ambalajından çıkarılan mallar hijyenik nedenlerle iade edilemez.
  • 4.3 Satın alma sözleşmesinden çekilme, hüküm ve koşulların 4.1 maddesine göre süre içinde satıcıya gönderilmelidir. Alıcı, satın alma sözleşmesinden çekilmek için, satıcı tarafından sağlanan. Satın alma sözleşmesinden çekilme, alıcı tarafından yardım masası aracılığıyla satıcının e-posta adresine gönderilebilir.

  • Satın alma sözleşmesinden çekilme bildirimi Gönderen: (ad ve soyad, adres veya e-posta, telefon numarası): Satın alma sözleşmesinden çekilme bildirimi …… tarihinde, www.shipgratis.web.tr alışveriş galerisindeki sanal alanınızda ...... TL değerinde, sipariş numarası ....... olan ....... ürün/leri sipariş ettim. ....... tarihinde sipariş edilen ürün/leri aldım. 89/2012 Coll., Medeni Kanun'un 1818. Maddesi hükümleri ile bağlantılı olarak, 1829. Bölüm 1. Paragraf 1 hükümleri uyarınca, yasal hakkımı kullanır ve satın alma sözleşmesinden çekilirim. ...... şehrinde ....... tarihinde       Ek: Satın alma belgesi
  • 4.4 Satın alma sözleşmesinden çekilme durumunda, satın alma sözleşmesi baştan iptal edilir. Mallar, satın alma sözleşmesinden satıcıya cayma tesliminden itibaren on dört (14) gün içinde satıcıya iade edilmelidir. Alıcı, satın alma sözleşmesinden çekilirse, malların satıcıya iade edilmesiyle ilgili masrafları alıcı üstlenir.
  • 4.5 Satın alma sözleşmesinden cayma durumunda, alıcı, malları iade adresine veya satıcı ile alıcı arasında kararlaştırılan bir yere teslim edecektir. Bu yer, satıcıya şikayet ve iade asistanının hizmetini gerçekleştiren BohemiaPost.com nakliye hizmeti tarafından belirlenen adrestir.
  • 4.6 Satın alma sözleşmesinden cayma durumunda, satıcı, alıcıdan aldığı parayı, alıcı tarafından satın alma sözleşmesinden cayma tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde, alıcıdan aldığı gibi iade edecektir. Satıcı, alıcının kabul etmesi ve alıcının ek bir masrafa girmemesi halinde, alıcının sağladığı performansı başka bir şekilde iade etme hakkına da sahiptir. Alıcının satın alma sözleşmesinden cayması durumunda, alıcı malları iade etmeden veya malları satıcıya gönderdiğini ispat etmeden önce, aldığı parayı alıcıya iade etmek zorunda değildir.
  • 4.7 Satıcı, alıcının satın alma bedelini iade etme hakkına karşı, mallara verilen zararın tazmini hakkını tek taraflı olarak mahsup etme hakkına sahiptir.
  • 4.8 Alıcının, Medeni Kanunun § 1829 paragraf 1 hükümleri uyarınca satın alma sözleşmesinden cayma hakkına sahip olduğu durumlarda, satıcı, alıcı malları devralıncaya kadar herhangi bir zamanda satın alma sözleşmesinden cayma hakkına da sahiptir. Böyle bir durumda satıcı, satın alma bedelini gecikmeden alıcıya, alıcının belirlediği hesaba iade edecektir.
  • 4.9 Alıcı, masraflar oluşana kadar bir pano aracılığıyla siparişi iptal etme imkanına sahiptir. Bu zaman hakkında bireysel olarak bilgilendirilecektir.

    5. MALLARIN TAŞIMA VE TESLİMATI
  • 5.1 Satıcı, malları siparişte alıcının belirttiği yere teslim etmekle yükümlüdür. Alıcı, malları teslimatta belirtilen yerde teslim almakla yükümlüdür.
  • 5.2 Olağan teslimat süresi her ürün için ayrı ayrı belirtilmiştir. Teslimat süresi iki bölümden oluşur; siparişin işleme alınma zamanı ve teslimat zamanı. Bu süre, siparişin kabulü veya peşin ödeme durumunda ödemesi ile başlar. Mal teslimi için son tarih 120 gündür. Normal sipariş işleme süresi 7 gündür maks 30. Normal teslimat süresi 10-40 gün, son teslim süresi 90 gündür. Satıcının son teslim tarihine uymayacağını öngörmesi durumunda, satın alma sözleşmesinden cayma hakkı saklıdır.
  • 5.3 Satıcı, kusuru olmaksızın ortaya çıkan kaçınılmaz ve öngörülemeyen engeller veya sözde mücbir sebepler nedeniyle teslimatın geçici olarak imkânsız olması halinde teslimat süresini uzatma hakkını saklı tutar. Kaçınılmaz ve öngörülemeyen bir engel veya sözde mücbir sebep, özellikle ayaklanma, isyanlar, aşırı hava dalgalanmaları, karantina vb.
  • 5.4 Alıcı tarafından malların tekrar tekrar veya siparişte belirtilenden farklı bir şekilde teslim edilmesi gerekmesi durumunda, alıcı, malların mükerrer teslimatına ilişkin masrafları veya diğer teslimat yöntemleriyle ilgili masrafları ödemekle yükümlüdür.
  • 5.5 Satıcının teslimat için BohemiaPost hizmetini kullandığı durumlarda, alıcı bu hizmetin operatörüne (ZIRAFO, s.r.o., sicil no: 06295029, kayıtlı ofis Sokolovská 1127/118 Plzeň - Bolevec 323 00, Çek Cumhuriyeti;) aşağıdaki fiilleri yetkilendirir:
  • - Alıcı, BohemiaPost'a veya ulusal şubelerine, kendisine teslim edilen lojistik aktarma merkezinin adresindeki ana taşıyıcıdan kendi adına teslimat alma ve olağan uygulamanın gerektirdiği nihai teslimat ve ilgili eylemlere yönelik adımlar atma yetkisi verir. . Bu vekaletname, gönderilen malların zaten alıcının mülkü olduğu ve alıcının onu devralmayacağı durumlar için de geçerlidir;
  • - Alıcı ayrıca, sevkiyatın başarılı bir şekilde müzakere edilebilmesi ve daha sonra kendisine teslim edilebilmesi için nakliyeci BohemiaPost'a veya onun ulusal şubesine, kendi adına gümrük işlemlerinde gerekli işlemleri gerçekleştirme yetkisi verir. Özellikle gümrük işlemlerinde temsil, gümrük borcunun ödenmesi, ev. gümrük prosedürü ile ilgili diğer masraflar.
  • 5.6 Malları taşıyıcıdan teslim aldıktan sonra, alıcı malların ambalajının bütünlüğünü kontrol etmek ve herhangi bir kusur olması durumunda derhal taşıyıcıya bildirmekle yükümlüdür. Gönderiye yetkisiz girişi gösteren bir ambalaj ihlali bulunması durumunda, alıcının gönderiyi taşıyıcıdan devralması gerekmez. Bu, alıcının mallardaki kusurlardan doğan haklarını ve alıcının genel olarak bağlayıcı yasal düzenlemelerden kaynaklanan diğer haklarını etkilemez.
  • 5.7 Malların taşınmasında tarafların diğer hak ve yükümlülükleri, satıcı tarafından verilmişse satıcının özel teslimat koşulları ile düzenlenebilir.

    6. KUSURLU PERFORMANSLA İLGİLİ HAKLAR
  • 6.1 Sözleşmeci tarafların kusurlu performanstan doğan hak ve yükümlülükleri, ilgili genel olarak bağlayıcı yasal düzenlemelere tabidir (Medeni Kanunun 1914-1925 Bölümleri, 2099-21717 Bölümleri ve 2161-2174 Bölümleri ve 634/1992 Coll., Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, olarak değiştirilmiştir).
  • 6.2 Satıcı, alıcıya karşı malların teslim alındığı andan itibaren hatasız olmasından sorumludur. Satıcı, özellikle, alıcının malları devraldığı sırada aşağıdaki durumlarda alıcıya karşı sorumludur:
  • - malların, taraflarca üzerinde anlaşılan özelliklere sahip olması ve bir anlaşmanın olmaması halinde, malların niteliği ile ilgili olarak satıcı veya imalatçı tarafından tanımlanan veya alıcının beklediği özellikler;
  • - mallar, satıcının kullanımları için belirttiği amaca uygunsa veya bu türden mallar normal olarak kullanılırsa;
  • - kalite veya tasarımın sözleşmeli numune veya model temelinde belirlenmesi şartıyla, malların kalite veya tasarım açısından sözleşmeli numune veya modele karşılık gelmesi;
  • - malların uygun miktar, ölçü veya ağırlıkta olması;
  • - mallar yasal düzenlemelerin gerekliliklerine uygundur.
  • 6.3 Kusur, teslim alınmasından itibaren altı ay içinde ortaya çıkarsa, mallar teslim alındığında kusurlu kabul edilecektir.
  • 6.4 Satıcının, en azından imalatçının kusurlu performansından kaynaklanan yükümlülüklerin devam ettiği ölçüde kusurlu performansından kaynaklanan yükümlülükleri vardır. Aksi takdirde, alıcı, tüketim mallarında meydana gelen bir kusuru, teslim aldıktan sonraki yirmi dört ay içinde kullanma hakkına sahiptir. Diğer mevzuat uyarınca, satılan malın üzerinde, ambalajında, mallara ekli talimatlarda veya reklamda malın kullanılabileceği süre belirtilmişse, kalite güvencesi hükümleri uygulanacaktır. Satıcı, kaliteyi garanti ederek, malların belirli bir süre için olağan kullanım için uygun olacağını veya olağan özelliklerini koruyacağını taahhüt eder. Alıcı, malın kusurundan dolayı satıcıyı haklı olarak eleştirmişse, kusurlu performanstan doğan hakların kullanılma süresi veya garanti süresi, alıcının ayıplı malı kullanamayacağı süre boyunca işlemez. Satıcı ve alıcı, Medeni Kanunun § 2168 hükümlerine uygun olarak, yeni, kullanılmış veya yenilenmiş statüsüyle işaretlenmiş satılan mallar için kusur hakkını kullanma süresinin yasal sürenin yarısına, yani 12 aya indirildiğini kabul eder.
  • 6.5 Malların kusurlarına ilişkin sorumluluktan doğan haklar, kusurlu performanstan doğan hakların kullanılması yerinde satıcı tarafından kullanılır.
  • 6.6 Satıcı, alıcının hakkı ne zaman kullandığını, şikayetin içeriğinin ne olduğunu ve alıcının şikayeti ele almak için hangi yöntemi gerektirdiğini alıcıya teyit etmekle yükümlüdür. Ayrıca şikayeti ele alma tarihi ve şekli hakkında bir teyit veya şikayeti reddetmek için bir gerekçe yayınlamakla yükümlüdür. Bu onaylar, yardım masası aracılığıyla elektronik olarak alıcının e-posta adresine gönderilir.
  • 6.7 Alıcı, kusuru bildirirken veya kusuru bildirdikten sonra gecikmeden Satıcıya hangi hakkı seçtiğini bildirecektir. Alıcı, satıcının izni olmadan seçimini değiştiremez. Bu, alıcı kusurun onarılamaz olduğunu kanıtlayan veya onarım maliyeti malların değerini aşan kusurları onarmayı seçmişse geçerli değildir.
  • 6.8 Mallar, Şartlar ve Koşullar Madde 6.2'de belirtilen özelliklere sahip değilse, alıcı, kusurun doğası gereği orantısız değilse, yeni malların hatasız teslim edilmesini de talep edebilir. Kusur, malların yalnızca bir kısmıyla ilgiliyse, alıcı yalnızca parçanın değiştirilmesini talep edebilir. Bu mümkün değilse sözleşmeden çekilebilir. Bununla birlikte, kusurun doğası gereği orantısız ise, özellikle kusur gecikmeden giderilebiliyorsa, alıcı, kusuru ücretsiz olarak giderme hakkına sahiptir. Alıcı, onarımdan sonra kusurun tekrarlaması veya çok sayıda kusur nedeniyle malı gerektiği gibi kullanamaması halinde, düzeltilebilir bir kusur durumunda bile yeni malları teslim etme veya parçaları değiştirme hakkına sahiptir. Bu durumda alıcı da sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Alıcı sözleşmeden caymazsa veya yeni malları ayıpsız teslim etme, parçalarını değiştirme veya malları tamir etme hakkını kullanmazsa makul bir indirim talep edebilir. Satıcı yeni malları ayıpsız teslim edemese, parçasını değiştiremese veya malları tamir edemese bile alıcı makul bir indirim hakkına sahiptir.
  • 6.9 Medeni Kanunun § 1923'e göre hakkına sahip olan kişi, bu hakkın kullanılması sırasında hızlı bir şekilde ortaya çıkan masrafların geri ödenmesine de hak kazanır. Ancak, kusurun iddia edilmesi gereken sürenin bitiminden sonra bir ay içinde tazminat hakkı kullanılmazsa, mahkeme hakkı vermeyecektir.

    7. SÖZLEŞME TARAFLARININ DİĞER HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
  • 7.1 Alıcı, malların tam alış fiyatını ödeyerek malların mülkiyetini kazanır.
  • 7.2 Satıcı, Medeni Kanunun § 1826 paragraf 1 hükümleri anlamında alıcıyla ilgili herhangi bir davranış kuralına bağlı değildir.
  • 7.3 Tüketici şikayetlerinin ele alınması satıcı tarafından yardım masası aracılığıyla sağlanır. Satıcı, alıcının şikayetinin çözümüne ilişkin bilgileri alıcının e-posta adresine gönderecektir.
  • 7.4 Kayıtlı ofisi Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, kurum sicil numarası: 000 20 869, İnternet adresi: https://adr.coi.cz/cs olan Çek Ticaret Teftiş Kurumu, satın alma sözleşmesinden doğan tüketici anlaşmazlıklarının mahkeme dışı çözümünden sorumludur. Http://ec.europa.eu/consumers/odr adresindeki çevrimiçi anlaşmazlık çözüm platformu, bir satın alma sözleşmesi kapsamında satıcı ile alıcı arasındaki anlaşmazlıkları çözmek için kullanılabilir.
  • 7.5 Avrupa Tüketici Merkezi Çek Cumhuriyeti, kayıtlı ofisi Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, İnternet adresi: http://www.evropskyspotrebitel.cz, Avrupa Parlamentosu ve Konsey Tüzüğü (AB) 524/2013 uyarınca bir iletişim noktasıdır.
  • 7.6 Kişisel verilerin korunması, Kişisel Verilerin Korunması Ofisi tarafından gerçekleştirilir. Çek Ticaret Teftiş Kurumu 634/1992 Coll., Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a uyumu sınırlı ölçüde denetler.
  • 7.7 Satıcı, alıcının tüketici haklarına saygı duyar ve korur. Alıcının, ulusal denetim kuruluşuyla iletişimkurma fırsatı vardır.

    8. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI
  • 8.1 GDPR Yönetmeliğinin 4. maddesinin 7. fıkrasına göre kişisel verilerin kontrolörü satıcıdır.
  • 8.2 Kişisel veriler, kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişi hakkındaki tüm bilgiler anlamına gelir. Tanımlanabilir bir gerçek kişi, özellikle ad, kimlik numarası, konum verileri, ağ tanımlayıcı veya daha spesifik fiziksel, fizyolojik, genetik, zihinsel, ekonomik, kültürel gibi belirli bir tanımlayıcıya atıfta bulunularak doğrudan veya dolaylı olarak tanımlanabilen gerçek bir kişidir.
  • 8.3 Satıcı bir veri koruma görevlisi atamamıştır.
  • 8.4 Satıcı, alıcı tarafından sağlanan kişisel verileri veya siparişin yerine getirilmesi temelinde elde edilen kişisel verileri işler.
  • 8.5 Satıcı, alıcının sözleşmesinin ifası için gerekli kimlik ve iletişim verilerini ve verileri işler.
  • 8.6 Kişisel verilerin işlenmesinin hukuki sebebi:
  • - GDPR Madde 6 (1) uyarınca satın alma sözleşmesinin yerine getirilmesi;
  • - Satıcının GDPR'nin 6 (1) Maddesi uyarınca doğrudan pazarlama sağlamadaki meşru menfaati.
  • 8.7 Kişisel verilerin işlenmesinin amacı:
  • - Satın alma sözleşmesinden doğan hak ve yükümlülüklerin emrinin yerine getirilmesi ve kullanılması. Sipariş verirken, siparişin başarılı bir şekilde tamamlanması için gerekli olan kişisel veriler gereklidir. Kişisel verilerin sağlanması, satın alma sözleşmesinin imzalanması ve yerine getirilmesi için gerekli bir gerekliliktir. Kişisel veriler temin edilmeksizin satıcı tarafından satın alma sözleşmesi yapılması veya yerine getirilmesi mümkün değildir;
  • - iş mesajların göndermesi ve diğer pazarlama faaliyetlerinin yapması.
  • 8.8 Satıcı, GDPR'nin 22. Maddesi anlamında otomatik bir bireysel karar verir. Alıcı, bu tür işlemlere açık rızasını verir.
  • 8.9 Satıcı kişisel verileri saklar:
  • - Satın alma sözleşmesinden doğan hak ve yükümlülüklerin kullanılması ve bunlardan doğan hakların kullanılması için gerekli süre (sözleşme ilişkisinin sona ermesinden itibaren 15 yıl süreyle);
  • - Kişisel verilerin pazarlama amacıyla işlenmesine izin verilene kadar en fazla 5 yıl süreyle.
  • 8.10 Kişisel veri saklama süresinin sonunda satıcı kişisel verileri silecektir.
  • 8.11 Kişisel verilerin alıcıları (satıcının alt yüklenicileri):
  • - bir satın alma sözleşmesi temelinde mal / hizmet teslimatı / ödemelerin yürütülmesine katılanlar;
  • - sanal alan hizmetleri sağlayan;
  • - pazarlama hizmetleri sağlayan.
  • 8.12 Satıcı, kişisel verileri üçüncü bir ülkeye (AB dışı bir ülke) veya uluslararası bir kuruluşa aktarmayı amaçlamaktadır.
  • 8.13 GDPR'de belirtilen koşullar altında, alıcı şu haklara sahiptir:
  • - GDPR'nin 15. maddesi uyarınca kişisel verilerine erişim hakkı;
  • - GDPR'nin 16.Maddesi uyarınca kişisel verileri düzeltme hakkı veya GDPR'nin 18.Maddesi uyarınca işlemeye ilişkin kısıtlamalar;
  • - GDPR'nin 17. maddesi uyarınca kişisel verileri silme hakkı;
  • - GDPR'nin 21. Maddesi uyarınca işlemeye itiraz etme hakkı;
  • - GDPR'nin 20. Maddesine göre veri taşınabilirliği hakkı;
  • - yardım masasının adresine elektronik olarak kişisel verilerin işlenmesine yönelik onayı geri çekme hakkı.
  • 8.14 Ayrıca, alıcı, kişisel veri koruma hakkının ihlal edildiğine inanıyorsa, Kişisel Verileri Koruma Bürosu'na şikayette bulunma hakkına sahiptir.
  • 8.15 Satıcı, kişisel verilerin güvenliğini sağlamak için tüm uygun teknik ve organizasyonel önlemleri aldığını beyan eder.
  • 8.16 Satıcı, yalnızca kendisi tarafından yetkilendirilen kişilerin kişisel verilere erişebileceğini beyan eder.
  • 8.17 Alıcı, siparişi göndererek kişisel verilerin korunması koşullarını okuduğunu ve bunları eksiksiz olarak kabul ettiğini onaylar.
  • 8.18 Alıcı, kişisel verilerin korunmasına ilişkin bu hüküm ve koşulları kabul eder ve bunlarla tanıştığını ve bir satın alma sözleşmesi imzalayarak bunları tam olarak kabul ettiğini beyan eder. Ayrıca yarışmaya katılarak, haberlere abone olarak, tartışmaya katkıda bulunarak, müşteri hizmetlerini kullanarak, siparişi göndermeseniz bile e-posta adresini doldurarak, tarayıcıdan bildirimlere abone olarak vb.
  • 8.19 Satıcı, bu koşulları değiştirme hakkına sahiptir. Alıcı, koşulların yeni ifadesi hakkında bilgilendirilecektir.

    9. TESLİMAT
    9.1 Alıcı'ya, Alıcının elektronik adresine teslim edilebilir.

    10. NİHAİ HÜKÜMLER
  • 10.1 Satın alma sözleşmesiyle kurulan ilişki uluslararası bir unsur içeriyorsa, taraflar ilişkinin Çek yasalarına tabi olduğunu kabul eder. Bir önceki cümleye göre hukuk seçimi, alıcıyı, sözleşmeyle ayrılmasının mümkün olmadığı ve aksi takdirde hukuk seçiminin olmaması halinde geçerli olacak yasal düzen hükümlerinin kendisine sağladığı korumadan mahrum bırakmaz. Bu, sözleşmeden doğan yükümlülüklere uygulanacak hukuka ilişkin 17 Haziran 2008 tarihli Avrupa Parlamentosu ve Konseyinin 593/2008 sayılı Tüzüğünün (EC) 6 (1) Maddesinin (Roma I) hükümlerinden kaynaklanmaktadır.
  • 10.2 Hüküm ve Koşulların herhangi bir hükmü geçersiz veya etkisiz hale gelirse veya olursa, geçersiz hüküm, anlamı geçersiz hükme olabildiğince yakın olan bir hükümle değiştirilecektir. Bir hükmün geçersizliği veya etkisizliği diğer hükümlerin geçerliliğini etkilemez.
  • 10.3 İş koşulları da dahil olmak üzere satın alma sözleşmesi, satıcı tarafından elektronik biçimde veya zımni sözleşmelerin bir kaydı olarak arşivlenir. Arşivlere erişilemiyor.
  • 10.4 İş koşullarına ek, satın alma sözleşmesinden çekilmek için örnek bir formdur. Bu form, Çek Ticaret Teftiş Kurumu tarafından yayınlanan Satın Alma Sözleşmesinden Çekilme Bildirimi modeline göre oluşturulmuştur. Alıcı, ödeme için gerekli bilgileri içermesi şartıyla başka bir bildirim biçimi kullanabilir. Bildirim, yardım masası aracılığıyla satıcının e-posta adresine elektronik biçimde gönderilir.
  • 10.5 Satıcının iletişim bilgileri satıcı teriminin yorumunda verilmiştir.

Şikayet Prosedürü

Şikayet Prosedürü

    1. Genel Hükümler
  • 1.1 Bu Şikayet Kuralları, değiştirilmiş şekliyle 89/2012 Coll., Değiştirilmiş şekliyle (Medeni Kanun) ve 634/1992 Coll., Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca ve bu Kanun kapsamında yayınlanmıştır.
  • 1.2 Tüketiciler için talimatlar - şikayet prosedürü, satıcının iş koşullarının ayrılmaz bir parçasıdır ve kendisi ile satıcı arasındaki satın alma sözleşmesine konu olan mallar hakkında şikayette bulunma prosedürünü açıklar.
  • 1.3 Alıcı, sözleşmeyi imzalamadan önce şikayet prosedürü ve iş koşulları hakkında bilgi sahibi olmak zorundadır.
  • 1.4 Alıcı, Satıcıya şikayetin çözümü için gerekli işbirliğini sağlamakla yükümlü olduğunu, aksi takdirde son tarihlerin Alıcının gerekli işbirliğini sağlamadığı zamana kadar yeterince uzatıldığını kabul eder.
  • 1.5 Alıcı, sözleşmeyi imzalayarak bu şikayet kurallarını kabul etmiş olur. Alıcının hukuktan doğan hakları şikayet prosedüründen etkilenmez.

    2. Garanti koşulları
  • 2.1 Malları seçerken, alıcının ürünle ilgili türü, çeşitleri, özellikleri ve diğer bilgileri öğrenmesi gerekir.
  • 2.2 Ürünü satın almadan önce alıcı, malların kullanım amacını, tasarımını, malzeme bileşimini ve işleme yöntemini dikkate alır. Ürünün kullanım değerini ve kullanım amacını yerine getirmek için yalnızca işlev, çeşitlilik ve boyut açısından iyi seçilmiş ürünler ön koşuldur.
  • 2.3 Satın alınan ürünlerin tüm kullanım süresi boyunca, alıcının bu malların temel kullanım kurallarına yeterince dikkat etmesi gerekir. Özellikle, ürünlerin tam işlevselliğini ve ömrünü olumsuz yönde etkileyen tüm faktörleri göz önünde bulundurmak gerekir, örneğin: aşırı kullanım yoğunluğu, uygunsuz amaçlarla kullanım vb.
  • 2.4 Ürünün yanlış seçimi veya niteliğine uygun olmayan kullanımdan kaynaklanan hasarı, daha sonraki şikayetlere gerekçe değildir. Ayrıca, profesyonel olmayan kullanım veya profesyonel olmayan bir şekilde devreye almanın neden olduğu bir kusur şikayet için bir neden olamaz.
  • 2.5 Malların iyi durumunu ve işlevselliğini sürdürmek için bir diğer gerekli koşul, düzenli bakımlarıdır.

    3. Şikayet şartları
  • 3.1 Satın alınan üründe garanti süresi içinde bir kusur oluşursa, alıcı bu kusurdan şikayet etme hakkına sahiptir.
  • 3.2 Garanti yalnızca üretim hatalarını, malzeme kusurlarını veya eksiklikleri kapsar. Normal aşınma ve yıpranma için değil. Garanti süresi içinde ürünün yıpranması, yanlış kullanımı veya müdahalesi, yetersiz veya yanlış bakımı sonucu meydana gelen durumunda meydana gelen bir değişiklik kusur olarak değerlendirilemez.
  • 3.3 Alıcı, kusurları bulur bulmaz, ancak ürünün teslim alınmasından itibaren en geç 24 ay içinde satıcıya bildirmelidir.
  • 3.4 Düzeltilebilir bir kusur durumunda, alıcı kusuru ortadan kaldırma, eksik olanı tamamlama veya malların satın alma fiyatında makul bir indirim yapma hakkına sahiptir.
  • 3.5 Onarılamaz bir kusur durumunda, alıcı sözleşmeden çekilebilir veya malların satın alma fiyatı üzerinden makul bir indirim talep edebilir.
  • 3.6 Ayrıca, alıcının satın almadan önce bildiği ürün kusurlarına ilişkin talepler veya kusurun varlığı nedeniyle malların satın alma fiyatında bir indirim sağlanmışsa, iddia edilemez. Eşyanın doğasından kaynaklanan bir kusurdan satıcı sorumlu değildir. Kaldırılabilecek bir kusur ise, alıcının sözleşmeden cayma veya malları değiştirme hakkı yoktur.
  • 3.7 Şikayet edilen ürün eksiksizse ve şikayet genel hijyen ilkeleri tarafından engellenmemişse, şikayetin uygun şekilde yapılmış olduğu kabul edilir. Alıcı, talep edilen malları temizlenmiş, tüm kirlerden arındırılmış ve hijyenik açıdan sağlam teslim etmekle yükümlüdür. Satıcı, yukarıdaki genel hijyen ilkelerine uymayan şikayetler için ürünleri kabul etmeyebilir.
  • 3.8 Kusurların giderilmesi dahil olmak üzere şikayetler, gereksiz gecikmeler olmaksızın ele alınacaktır. En geç 30 gün, malların teslim alındığı günden itibaren süre işlemeye başladığında.

    4. Şikayet prosedürü
  • 4.1 Alıcı, satıcıya ürün kusurları için bir talepte bulunur.
  • 4.2 Alıcı, satıcı tarafından bu amaçla tasarlanmış bir şikayet sistemi üzerinden şikayette bulunabilir. Bu durumlar için BURADA bulunan yardım masasını da kullanabilirsiniz. (https://shipgratis.web.tr/helpdesk)
  • 4.3 Hak talebinde bulunma yeri, satıcı tarafından şart ve koşullarında kusurlu performans haklarının kullanılması ve malların iadesi için bir yer olarak belirlenmiş ve işaretlenmiş bir yerdir.
  • 4.4 Satıcı, şikayeti aldıktan sonra en geç 10 iş günü içinde alıcıya şikayeti aldığını bildirmeyi taahhüt eder.

    5. Şikayette bulunmak için son tarihler
  • 5.1 Kusurlar için sorumluluk hakkı, garanti süresi içinde kullanılmalıdır. Kusur meydana gelir gelmez şikayetler gereksiz gecikmeler olmaksızın yapılmalıdır. Malların sürekli kullanımındaki herhangi bir gecikme, kusurun derinleşmesine, malların bozulmasına neden olabilir ve şikayetin reddedilmesine neden olabilir. Garanti süresi 24 aydır ve malların teslim alındığı tarihten itibaren başlar.
  • 5.2 Şikayet prosedürünün sonucu, talep edilen ürünün değiştirilmesi ise, garanti süresi yeni ürünün teslim alınmasından itibaren yeniden işlemeye başlar. Arızalı bir parçayı değiştirirken, yeni garanti süresi değiştirilen parça için geçerlidir.
  • 5.3 Garanti süresi, ürünün hizmet ömrü ile karıştırılmamalıdır. Ürün ömrü, ürünün özellikleri, verilen amaç ve kullanım yoğunluğundaki farklılıklar nedeniyle doğru kullanım ve özenle dayanabileceği süredir.

    6. Nihai hükümler
  • 6.1 Bu şikayet kurallarının bir şikayetin başarılı bir şekilde sunulmasına yönelik kurallar veya bilgiler içermemesi durumunda, bu amaçla şikayete konu olan ürün için satın alma sözleşmesinin esas alındığı iş koşullarının hükümleri kullanılır.
  • 6.2 Satıcı, bu şikayet kurallarını değiştirme hakkını saklı tutar.